רגב במקום הפיגוע: יתוגברו עבודות כביש עוקף חווארה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on רגב במקום הפיגוע: יתוגברו עבודות כביש עוקף חווארה

    בעקבות הפיגוע הקשה בחווארה, הגיעה שרת התחבורה מירי רגב יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן בכדי לעקוב אחר התקדמות סלילת הכביש ולהורות על זירוז העבודות

    צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר האסון הנורא בו נרצחו שני האחים הלל ויגל יניב הי"ד, הגיעה שרת התחבורה מירי רגב לסיור בשומרון, בכדי לעקוב אחר התקדמות סלילת כביש עוקף חווארה.

    בעקבות הפיגוע, הנחתה שרת התחבורה את מנכ"ל נת"י לקדם באופן מיידי את סלילת הכביש. על פי הנחייתה הצוותים יתוגברו והעבודות יבוצעו יום ולילה וזאת על מנת לקצר משמעותית את זמני הפרויקט.

    את הסיור הוביל ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן. השרה ביקשה כי עבודות הכביש שאורכו 7 קילומטרים יזורזו "שני נערים נרצחו אתמול, כל הזמן יש באזור פיגועים, המציאות הזו לא יכולה להימשך", אמרה השרה לקבלנים וגורמי הביטחון. "יש לנו את הכסף והיכולת, לכן אין שום סיבה שזה לא יקרה. ואם צריך לגייס עוד קבלנים בשביל זה אז נגייס עוד קבלנים".

    יוסי דגן התייחס גם הוא לסלילת הכביש: "אני מודה לשרה על הרוח הברוכה, אני גם מודה לכל הצוות כאן שנותן את הנשמה שלו שהכבישים יהיו מוכנים בהקדם. הרעיון שיהיו כאן עבודות 24/7 עם אבטחה צמודה לכל הזמן, ניתן ואפשר להציב יעד שתוך פחות משנה הכביש יהיה מוכן. באתי מבית משפחת הנרצחים והם מבקשים להעביר שלושה מסרים: אחד: לחזק את צה"ל וכוחות הביטחון. שניים: להגביר אחדות בעם ישראל. ושלש: להגביר את הטוב – והבנייה של הכביש כאן זה חיזוק הטוב וחיזוק ההתיישבות בארץ ישראל".



    0 תגובות